10 ideas para una escapada en Budapest. Vol.2

¡Hola, ya estoy aquí!

Lo sé. Llego por los pelos y con algo de retraso. Pero es que he estado un poco liado surcando el Mediterráneo y preparando nuevas aventuras. 😉

He vuelto, como sabéis, para traeros la segunda parte de mi viaje a Budapest.

Para los que acabáis de llegar:

Aquí os dejo, 10 ideas para una escapada en Budapest. Vol. 1 para que os pongáis al día y no perdáis detalle.

Llegan ya los 4 puntos que faltan para completar este doble post.

¡Vamos a por ello!

……………………………………..

Ola, xa estou aquí!

Seino. Chego polos pelos e con algo de atraso. Pero é que estiven un pouco liado navegando o Mediterráneo e preparando novas aventuras. 😉

Volvín, como sabedes, para traer a segunda parte da miña viaxe a Budapest.

Para os que estades acabados de chegar coma min:

Aquí vos deixo, 10 ideas para unha escapada en Budapest. Vol. 1 para que vos poñades ao día e non perdades detalle.

Xa chegan os 4 puntos que faltan para completar este dobre post.

Imos aló!

Ponypolomundo_Parlamento

7 – Visitad un balneario. ¡Al agua ponis!

Aseguraos de incluir en el equipaje bañador, toalla pequeña, gorro y chanclas. Para mí es fondo de maleta. Nunca sabes cuándo vas a tener la oportunidad de bañarte en un lugar mágico.  Y en este caso, si no lo sabíais, os lo digo yo.

………………………………

7 – Visitade un balneario. ¡Á auga ponis!

Asegurádevos de incluír no voso equipaxe traxe de baño, toalla pequena, gorro e chinelas. Para min é fondo de maleta. Nunca sabes cando vas ter a oportunidade de bañarte nun lugar cheo de maxia. E neste caso, se non o sabiades, dígovolo eu.

Ponypolomundo_Balneario

En Budapest hay una gran tradición de balnearios, por lo tanto, no podéis perderos esta parada obligada. Los más populares son Széchenyi y Gellert. El primero se encuentra en Pest, y el segundo en Buda, a orillas del Danubio. Yo tuve el placer de visitar Széchenyi. 

Y sí, siguiendo mi propio consejo, nos trasladamos hacia el lado derecho del mapa. Ahora todo es más pequeño, pero es sencillo. Yo estoy colocado encima de la “Isla Margarita”, de la que hablaremos más tarde. No os despistéis. 😉

………………………………………

En Budapest hai unha grande tradición de balnearios, polo tanto, non podedes perder esta parada obrigada. Os máis populares son Széchenyi e Gellert. O primeiro atópase en Pest, e o segundo en Buda, á beira do Danubio. Eu tiven o pracer de visitar Széchenyi. 

E si, seguindo o meu propio consello, imos cara o lado dereito do mapa. Agora todo é máis pequeno, pero sinxelo. Eu estou situado enriba da “Illa Margarida”, da que falaremos máis tarde. Non vos despistedes. 😉

IMG_20190127_182006.jpg

Mi recomendación es que subáis al metro por la LINEA 1 y paséis la mañana en Széchenyi (la parada de metro se llama igual)  y luego aprovechéis para visitar otros lugares interesantes del mismo itinerario. Al salir del balneario volved al metro y viajad de nuevo en la LINEA 1. Bajad en Kodály Körönd y buscad un lugar para comer. Yo lo hice en un restaurante italiano delicioso.

Muy cerca de la boca del metro encontraréis la casa de Kodály. Yo me quedé sin conocerla porque dispone días y horas muy concretas para su visita pero seguro que vosotros lo conseguiréis.

……………………….

A miña recomendación é que viaxedes no metro pola LIÑA 1 e pasedes a mañá en Széchenyi (a parada do metro chámase igual) e logo aproveitedes para visitar outros lugares interesantes do mesmo itinerario. Ao saír do balneario voltade ao metro e ide de novo na LIÑA 1. Baixade na parada Kodály Körönd e buscade un sitio para comer. Eu xantei nun restaurante italiano delicioso. 

Moi preto da boca do metro atoparedes a casa de Kodály. Eu non puiden coñecela porque dispón de días e horas moi concretas para a súa visita pero seguro que vós a daredes visto.  Aí estou, literalmente coa porta no nariz. 😉

ponypolomundo casa de Kodally
Literalmente, con la puerta en las narices. 😉

Después de haber comido y dado un paseo, ahora sí, os recomiendo tomar de nuevo el metro y bajar una parada después para visitar el Terror Haza.

………………………………

Despois de xantar e pasear un anaco, agora si, recoméndovos tomar novamente o metro e baixar unha para despois para visitar o Terror Haza.

IMG_20180901_154805.jpg

Para mí fue una de las visitas más impactantes. Al salir del museo tuve que sentarme en un banco durante un buen rato a gestionar mis emociones.

Budapest me parece una ciudad muy hermosa, pero también destila sufrimiento y tristeza en cada rincón. Siento que todavía hay muchas heridas abiertas por sanar.

Al salir del Terror Haza necesitaba tomar el aire así que volví caminando hacia el hotel por Andrassy út en vez de coger el metro. De ese modo pude conocer a mi amiga la esfinge a las puertas del edificio de la Ópera, que como os comenté en el Vol. 1, estaba en obras.

………………………………………

Para min foi unha das visitas máis chocantes. Ao saír do museo tiven que sentar nun banco un bo anaco a xestionar as miñas emocións.

Budapest semella unha cidade moi fermosa, pero tamén destila sofremento e tristura a cada rincón. Sinto que ainda hai moitas feridas abertas por sanar.

Ao sair do Terror Haza precisaba tomar o aire así que voltei camiñando cara o hotel por Andrassy út na vez de coller o metro.Deste xeito puiden coñecer á miña amiga a esfinxe nas portas do edificio da Ópera, que como xa vos comentéi no Vol. 1, estaba en obras.

8 – Disfrutad de un paseo por el Danubio

Y por supuesto párate en la Isla Margarita. 🙂

Un lugar espectacular e impregnado de historia. La Isla es un pulmón verde lleno de mágicos rincones que merece la pena conocer.

………………………

8 – Desfrutade dun paseo polo Danubio

E por suposto fai unha parada na Illa Margarida. 🙂

Un lugar espectacular e impregnado de historia. A illa é un pulmón verde cheo de máxicos recunchos que merece a pena coñecer.

Ponypolomundo_Danubio

Podéis pasar allí el día o simplemente unas horas, y recorrerla de punta a punta tanto a pie como en alguna de las bicicletas y otros transportes similiares que se pueden alquilar.

……………………..

Podedes pasar alí o día ou sinxelamente unhas horas, e percorrela de punta a punta tanto a pé como en algunha das bicicletas ou outros transportes similares que se poden alugar.

Ponypolomundo_Isla_Margarita

Yo desembarqué en uno de los lados y la recorrí a pie.

Al llegar al puente que conecta la isla con Buda y Pest, regresé en el autobús hasta el punto inicial para coger el barco de vuelta. Como os comenté en el post anterior, el transporte público de la ciudad es un lujo, y hay buses que recorren la isla constantemente. Emprendí el regreso a Pest en barco, pero podéis  salir de ella caminando a través del puente, o como más os apetezca. Francamente merece la pena dedicar un buen rato a conocer este bello lugar. Si lo hacéis a pie podréis descubrir sus rincones “ocultos” con más facilidad.

Si estáis dudando meterla en vuestro plan de visita o no, no lo dudéis mas.

Daos un Sí.

…………………….

Eu desembarquei nun dos lados e percorrina a pé. Ao chegar á ponte que conecta a illa con Buda e Pest, regresei no bus até o punto inicial para coller o barco de volta. Como xa vos comentei no post anterior, o transporte público da cidade é un luxo, e hai buses que percorren a illa constantemente. Emprendín o retorno a Pest no barco, pero podedes saír dela camiñando a través da ponte, ou como máis vos apeteza. Francamente, merece a pena adicar un bo anaco a coñecer este lindo lugar. Se o facedes a pe, poderedes descubrir os seus recunchos “ocultos” con máis facilidade.

Se estades dubidando en se metela no voso plan de visita ou non, non o dubidedes máis. Dádevos un si.

Ponypolomundo_Isla Margarita

9 – Aprovechad el día para hacer alguna excursión en la periferia de la ciudad.

Para mi fue un día de relax contemplativo. A unas dos horas de la ciudad pude tomarme un respiro en el Lago Balaton. Un gustazo disfrutar los últimos coletazos del verano tomando el solete y remojando mis crines en este lugar espectacular.

……………………..

9 – Aproveitade o día para facer algunha excursión pola periferia da cidade

Para min foi un día de relax contemplativo. A unhas dúas horas da cidade puiden tomarme un respiro no Lago Balaton. Foi xenial desfrutar os últimas rabexadas do verán tomando o soliño e remollando a miña pelaxe neste lugar espectacular.

Ponypolomundo_Balaton
Tomando o soliño con protección 50

Es uno de los lagos de agua dulce más grandes de Europa.

En Hungría es conocido como el “mar interior” y es uno de los principales destinos turísticos del país. Si podéis permitiros un día para desconectar de la ciudad, zambullíos en las bondades de este lago y aprovechad para hacer una incursión por los alrededores.

Yo tuve la oportunidad de visitar una Abadía benedictina en Tihany.

Recordad meter en la maleta el kit de “al agua ponis” (toalla, chanclas, bañador y gorro).

……………………

É un dos lagos de auga doce máis grandes de Europa.

En Hungría é coñecido como o “mar interior” e é un dos principais destinos turísticos do país. Se podedes permitirvos un día para desconectar da cidade, mergulládevos nas bondades desde lago e aproveitade para facer unha incursión polos arredores.

Eu tiven a oportunidade de visitar unha Abadía beneditina en Tihany.

Lembrade meter na maleta o kit de “ponis á auga” (toalla, chinelas, traxe de baño e gorro).

10 – Probad el Palinka (o no). Siempre con moderación.  😀

Llegados a este punto creo que voy a aferrarme al siguiente dicho:

“A buen entendedor, pocas palabras bastan”

………………………..

10 – Probade o Palinka (ou non). Sempre con moderación.  😀

Chegados a este punto creo que vou tirar de frase feita:

“A bo entendedor, media palabra basta”

 

Ponypolomundo_Palinka
Selfie Post- Palinka.

Es una bebida tradicional similar al aguardiente. Si tenéis la oportunidad de probarlo hacedlo con moderación si no queréis acabar como yo en esta foto. 😉

Ahora sí pongo punto final a este doble post. Nos vemos en la siguiente andanza.

¡Chao, chao!

Búcsu, búcsú!

……………………….

É unha bebida tradicional similar á augardente. Se tendes a oportunidade de probalo facédeo con moderación se non queredes rematar coma min na foto.

Agora si, poño punto final a este dobre post. Vémonos na seguinte andaina.

Aburiño, abur!

Búcsu, búcsú!