Que la vida es un carnaval

Y como tal hay que vivirla y disfrutarla todo lo que se pueda.

Yo lo intento cada día. Soy un poni entusiasta y aunque por momentos el entorno está plagado de dificultades se sale al paso (o al trote o al galope) como se puede.

Por ejemplo, no puedo hacer calceta, o enhebrar una aguja pero sí puedo volar, escuchar, viajar y disfrutar de la música.

Y ¡me encanta la música en directo!

Hace tiempo tuve el placer de poder asistir a algunos festivales como podéis ver.

Lo disfruté un montón.

…………………………………….

E como tal hai que vivila e disfrutala todo o posible.

Eu intentoo cada día. Son un poni entusiasta e anque por momentos o entorno está cheo de dificultades, vaise indo (ao trote ou ao galope) como se pode.

Por exemplo, non podo facer calceta, ou enfiar unha agulla pero si que podo voar, escoitar, viaxar e disfrutar a música.

E, encántame a música en directo!

Vai tempo tiven o pracer de poder asistir a algúns festivais como podedes ver.

Desfruteino un montón.

 

 

Supertramp:

Supertramp_ponypolomundo

Pués a lo que iba. Este fin de semana me acerqué a Lugo de casualidad, por dar una vuelta. Y resulta que mientras bajo por la general dirección al centro veo ambientillo en el Centro Comercial As Termas.

Habían organizado el Food Trucks Experience. Un evento maravilloso al aire libre en el cual podías degustar algunas cosas bastante riquitas y disfrutar de música en directo.

Me acerco para informarme un poco de la historia y me encuentro para mi sorpresa con un conciertazo de Silvia Penide a dúo con Carla López al teclado.

…………………………………………………

Pois ao que ía. Esta fin de semana achegueime a Lugo por casualidade, por dar unha volta. E resulta que mentres baixo pola xeral dirección ao centro vexo ambientillo no Centro Comercial As Termas.

Organizaran o Food Trucks Experience. Un evento marabilloso ao aire libre no cal podías degustar algunhas cousas moi riquitas e gozar da música en directo.

Achégome para informarme un pouco do asunto e atópome, para a miña sorpresa, con un concertazo de Silvia Penide a dúo con Carla López ao teclado.

ponypolomundosilviapenide

El concierto, de una hora y media aproximada de duración estuvo precioso.

Tanto que ni siquiera el vendaval que se nos venía encima cada dos por tres pudo estropear el momento.

………………………………

O concerto, de máis ou menos unha hora e media de duración, estivo precioso.

Tanto, que nin sequera o vendaval que se nos viña enriba cada dúas por tres puido estragar o momento.

ponypolomundo__silviapenide

Ya en los bises, Silvia y Carla bajaron del escenario a golpe de guitarra y huevo para cerrar la actuación con Animal, que es mi preferida.

Ese pequeño instante en el que todos nos juntamos bajo el esenario para cantar y acompañarnos mutuamente en ese coro final fue un momentazo.

¡Bravo!

“Todos somos para bien o para bien animales de compañía”

Hasta la siguiente 😉

……………………………………………

Xa nos bises, Silvia e Carla baixaron do escenario a golpe de guitarra e ovo para pechar a actuación con Animal, que é a miña preferida.

Ese pequeno instante no que todos nos xuntamos baixo o escenario para cantar e acompañarnos mutuamente nese coro final foi un momentazo.

¡Bravo!

“Todos somos para bien o para bien animales de compañía”

Ata a seguinte 😉